آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

عزیزان من *عرفان و آرمان*

7 ماهگی آرمان

1392/8/30 0:28
نویسنده : مامان الهام
5,606 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه حسابی تو شیر خوردن اذیت کردی..که اگه مثل عرفان شیر خشک دوست داشتی حتما شیر خشکی می شدی...منو حسابی اذیت کردی..وبا این حال ٣٥٠ گرم اخر این ماه اضافه کردی که وزن گیریه متوسطی به حساب میاد...

 

یه روز که حسابی اذیتم کردی دادمت به بابا و از خونه زدم بیرون....یه ساعتی پیاده روی تندو باعصبانیت کردم...اروم که شدم برگشتم بغلت کردم...نازت کردم توهم که انگار دلت واسم تنگ شده بود مثل پسر خوب شیرتو خوردی و خوابیدی...

عکسای این ماه

ارمان در حال بالشت بازی

 

تو این ماه یه روز ناهار رفتیم خونه خاله..که خاله تو رو هم حمام کردniniweblog.com..تو هلیا حسابی برق میزدید...

چون من همیشه تو حمام لباس تنت میکردم با حوله ازت عکس نداشتم که خونه خاله ازت عکس گرفتم

عشق خاله خیلی خوشحال بود که ما خونشونیم....تا دید داری نگاش میکنی تندی اومد که نازت کنهniniweblog.com....البته کمی محکم تر

اینجام یه قرار نی نی سایتی هفته بعد از ماه رمضان...تو پارک ملت...که همراه عرفان...خاله الهه و هلیا رفتیم

 اما یه روز که ناهار خونه خاله به صرف پیتزا  بودیم که دندون هلیا هم تازه نوک زده بود و برای عصر مامانی ایران آش دندونی درست کرد..توهم اونروز تو شیر خوردن حسابی اذیت کردی... خاله گفت حالا ماهم اذیتش میکنیم...ماهم دخترت کردیمniniweblog.com البته با لباسای هلیاniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله الهه مامان هليا
5 مهر 92 22:46
خاله قربونت برم هيچم اذيت نميكني خيليم آقايي
قربونت برم كه اگر دختر بودي دختر خوسگل موشگل ميشدي
اين ماماني هم ول كن نيستا اول همه نوشته ها نوشته شير ميخوره شير نميخوره ولم كن بابا رژيمم مي خوام تولد هليا هندسام handsome باشم


خاله حالا که با لباس دخترونه خوشگل مشم بازم لباسای هلیا رو میدی من بپوشم؟؟؟؟این دفعه گل سرم میخوام!!!!
مامان مهرسام
6 مهر 92 0:11
ای جونم عاشق اون عکسی ام که از پشت متکا دالی بازی می کنه چه دخملی خوشملی می شدی ها الهام جون ایشالا بعدی دیگه 100 در صد دختره


اگه شانس منه بعدی هم پسره...ا!!!!!
مامان مهرسام
14 مهر 92 15:32
خوب خوش شانسی دیگه من عاشششششششششق پسرام
مامانی رایان کوچولو
18 مهر 92 10:21
وای چه بامزه اولش گفتم چقد آرمان و هلیا شبیه همن خدا حفظش کنه گل پسر ای بانمک و خوشتیپتنو رو
مامان مهرسام
27 مهر 92 1:08
وبلاگو آپ کن مامانی ما منتظریییییم