آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیزان من *عرفان و آرمان*

ماه سوم زندگی آرمان

1392/5/22 23:56
نویسنده : مامان الهام
555 بازدید
اشتراک گذاری

امسال عید برای اینکه کوچولو بودی ویه وقت مریض نشی ما به سفر نرفتیم .بعد از اینکه دل دردات خوب شد  تصمیم گرفتیم روز ١٢ فروردین که یه روز آفتابی قشنگ بهاری بود بریم پارک ملت....

رفتیم دنبال خاله الهه وهلیا ...باهم رفتیم پارک...اونجا طبق معمول جناب عالی پس دادی و همه باهم تمام لباساتو عوض کردیم و کلی خندیدیم...خاله می گفت:هر موقع من با آرمان میرم بیرون نمیشه که این بچه پس نده!!!!!

اینم عکسای اون روز

jy

i

بقیه عکسا niniweblog.comدر ادامه مطلب...

 

 

اینجاهم عرفان هنوز گچ دستشو باز نکرده ....این تعطیلات خیلی براش خسته کننده بود..چون دوستاش niniweblog.comهمه سفر بودن و حسابی تنها مونده بود...

s

اینام یه سری عکس از ماه سوم زندگی پسرم

ois

تولد ٥سالگی امیر محمد

ui

هرشب هم اینطوری تو بغل من میخوابی...الان تو ٧ ماه هستی و هنوز شبا کنار من خوابت میبره

عرفانم شبا همین طوری کنارمن می خوابید و من کلی کیف می کردم

f

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله خرم
23 مرداد 92 12:12
اي جونم خاله خاله قربونت بره خيلي پارك ملت خوش گذشت تا زير اندازو انداختيم ديديم شما پس دادي من از بالا لباساتو تنت م كردم مامانت از پايين يه وضعي بودا فربونت برم با اون لوپات