آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عزیزان من *عرفان و آرمان*

چهار ماهگی آرمان

1392/5/23 0:35
نویسنده : مامان الهام
658 بازدید
اشتراک گذاری

١٠ اردیبهشت تو ٣ماهت تموم شد ووارد ماه چهارم زندگیت شدی...این ماه پسر خیلی خوبی بودی که باعث شد ما ماه بعد بریم شمال...

این عروسک بابایی برات خرید...وقتی رفتیم بهار که واست لباس تو خونه ای بخریم من تورو دادم بغل بابا خودم رفتم تو مغازه وقتی برگشتم این تو بغلت بود...

این عروسکتو خیلی دوست داری اسمشم گذاشتیم....وروجک...

y

در روز همیشه ٢ساعت می خوابیدی ٢ ساعت بیدار بودی...چون امتحانای عرفان شروع شده بود موقعی که میخوابیدی منم به درسای عرفان میرسیدم..j

اولین غلط زدنت ...niniweblog.com

وقتی دمر می ذاشتمت خودتت برمی گشتی...که خیلی خوشت اومده بود ....

w

g

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله خرم
23 مرداد 92 12:16
هليا: منم خيلي وروجك و دوست دارم اصلا هر چي دست آرمان دوست دارم خاله عاشقتم با آن چشايي خمارت
سپیده
4 شهریور 92 13:47
قربونت برم چه ناز وروجک و بغل کردی خوابیدی.تو خودت وروجکی فدات شم